Acest site foloseste cookies. O parte dintre cookies sunt esentiale pentru ca anumite sectiuni din site sa functioneze si au fost deja setate.Puteti sterge sau bloca toate cookies pe care le foloseste acest site, dar anumite sectiuni din site nu vor functiona.

Coșul meu

Gol 0,00 RON

My Cart -

Gol
Categorii
Cele mai vândute
18,00 RON
Prețul include TVA
18,00 RON
Prețul include TVA
18,00 RON
Prețul include TVA
13,00 RON
Prețul include TVA
15,00 RON
Prețul include TVA
11,00 RON
Prețul include TVA

Retur

Știm cât de important este ca tu să fii mulțumit de produsele comandate atunci când comanzi online. Astfel, în cazul în care te-ai răzgândit, nu ești satisfăcut de produsul achiziționat sau acesta a ajuns deteriorat la destinație, îl poți returna.  Acum că știi că e ok să schimbi produsul sau să-l returnezi, iată și care sunt pașii pe care trebuie să-i urmezi. 


Potrivit Ordonanței de Guvern nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, poți returna produsele cumpărate din magazinele online în termen de 14 zile Calendarisitice de la primirea coletului. Pentru că ne dorim să fii cu adevărat mulțumit, am decis ca perioada de retur să fie de 25 de zile. 

 

Perioada de retragere expiră după 25 zile începând:

 

  • de la ziua încheierii contractului (în cazul unui contract de prestări de servicii sau al unui contract pentru furnizarea de apă, gaze naturale, energie electrică, atunci când acestea nu prevăd vânzarea într-un volum limitat sau cantitate stabilită, de energie termică sau conţinuturi digitale care nu sunt livrate pe un suport material)

sau

  •  de la ziua la care intraţi tu sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de tine, în posesia fizică a produselor (în cazul unui contract de vânzare)

sau

  • de la ziua la care intraţi dv. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dv., în posesia fizică a ultimului produs (în cazul unui contract privind bunuri multiple comandate de consumator printr-o singură comandă şi livrate separat)

sau

  • de la ziua la care sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de tine, intră în posesia fizică a ultimului lot sau a ultimei piese (în cazul unui contract privind livrarea unui produs constând din mai multe loturi sau părţi)

sau

  • de la ziua la care tu sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de tine, intră în posesia fizică a primului produs (în cazul unui contract pentru livrarea periodică de produse pe o perioadă de timp determinată)

 

Pentru a îți exercita dreptul de retragere trebuie să ne informezi cu privire la decizia luată de a te retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă, fax sau e-mail.

 

În acest scop, poți folosi formularul de retragere ce poate fi descărcat de aici; (folosirea lui nu este însă obligatorie).

 

Dacă folosești această opţiune, îți vom transmite fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.


Cheltuielile pentru returnarea mărfii vor fi suportate de cumpărător.


Rambursarea sumei plătite pentru produsele returnate se va face în termen de 14 zile de la primirea notificării de retragere sau până la primirea coletului cu produsul returnat, prin aceeași metoda folosită la achizitie: mandat poștal pentru plata la livrare sau rambursare în cont pentru plata prin transfer bancar.


Dacă ai primit un colet cu ambalajul deteriorat, resigilat sau despachetat, te rugăm să refuzi ridicarea coletului.

 

Pentru că protecția mediului este o preocupare pentru noi, îți recomandăm să trimiți produsul în ambalajul original. Aceasta nu este o condiție însă pentru returnarea banilor, conform legii 249/2015.

 

În cazul în care apar probleme legate de comanda ta, care nu pot fi rezolvate prin e-mail sau de către colegii noștri cu care discuți, poți lua legătura cu Marilena Bulai sau Ioanna Olărescu la adresa de e-mail site@frarominternational.ro